Hej igen!!

Hejsan. De va ju ett tag sen. hade helt glömt bort bloggen.
Jag har nu varit tsm men en kille i lite över ett år, men för ca en vecka sen tog det slut...
Förra veckan sökte jag även ett jobb, och idag fick jag den goda nyheten att jag fick det,
problemet nu är att jag ska befinna mig i norrköping i morgon kl 13.00 för information om produkten
jag ska sälja...
Men men det blir kul att komma iväg och träffa lite nya människor och kanske skaffa lite nya
kontakter :)
Nu ska jag iaf gå ut och fixa det sista i stallet och kolla över alla staket så de är hela när mamma
är hemma själv med hästarna...
Sen ska jag åka och tanka bilden och lämna dennis och transporten till pappa så han kan byta däck
på den åt mig :)
De e typ vad som händer jusst nu :)
Puss och kram LInnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0