Heej :)

Hejdär!
fan jag märker att jag är lite dålig på de här me jag gör så gott jag kan!
Igår skrev jag ingenting såg jag nu!
Ajjabajja, bättring!
Men igår gjorde jag inte så mycket egentligen, jag tränade fotboll på kvällen
och maria var med och kollade på, så i morrn ska hon va me och spela!!
Jippey!
Vi hade allt från regn till solsken igår på träningen, skumm dag, men men
gick inget vidare att träna men på slutet tyckte jag ända att de flöt på helt okej.
Idag hade vi möte från kl 2 till typ 5,
jag missade mitt one tree hill avsnitt :(
men men, sen körde jag mamma till sala hon skulle åka med pappa,
han ska typ tydligen flytta hit typ och har sagt upp lägenheten...
men men de kanske blir bra. återstår att se :)
skulle ju faktiskt vara skönt att bli en familj igen :)
Idag tränade jag innebandy, kroppen börjar kännas nu efter träningsveckan,
har glömt att smörja in ljumskarna, ajaj..

Har legat på soffan sen jag typ kom hem och inte orkat gjort någoting typ :P
Kollade på ett avsnitt av criminal minds och nu vågar jag inte gå ut
och lägga mig i stugan så  jag kollar på fångarna på fortet, hann ju inte se de idag för träningen var,
men tur e väll de så jag slapp se de två gånger ;)
haha...
Nu ska jag kolla på slutet sen gå o sova i min stora underbara och ensama säng.
Och jag ska självklart drömma om dig sötis...
hoppas (A) haha

haha känner mig som en idiot...
Men men, drömmar måste man ju ha och jag drömmer :)

Sov gott alla älskade människor
de ska jag :)

See Ya // Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0