Long time no seen!

Jag har egntligen inte så mycket att skriva...

Men ska skriva en sak som jag sitter och tänker på.


Jag kollar på gamla foton, och ser djur och människor som man hade i livet
men som på ett eller annat sätt har paserat
och försvunnit ut ur ens liv.
Jag kollade på foton av dig och mig
jag tänker tillbaka på tiden med dig och mig.
då de var du och jag
jag var en person jag inte känner igen,
och jag skämms över mig själv,
att jag på något sätt gjorde som jag gjorde.
Jag saknar dig min vän,
saknar dig vid min sida,
natt som dag,
man lossas att man inte bryr sig,
men de gör man,
iaf jag...
jag bryr mig, och jag saknar dig,
de va nästan två år sen vi såg varandra för första ggn
och de blev de vi.
Jag saknar dig vid min sida, natt som dag,
Jag saknar dig som min vän.
Och jag önskar att vi kunde prata med varandra,
inte vara som främlingar,
för jag
Saknar dig min pojkvän...
Saknar dig min vän...
Saknar dig...


Den de e skrivet till läser inte min blogg,
men om du skulle göra det,
är jag lessen för hur jag var emot dig..
Och jag hoppas att du är lycklig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0