Rullat på..

Dagen har gtt i ett,
på förmiddagen fixade jag TTs och deras hage så den va i toppskick :)
sen har jag tvättat liteoch så, på eftermiddagen körde jag och mamma
hästarna till bete
de va helt underbart att se dom springa runt och busa :)
Johanna ringde och kollade när jag kommer ner.
Så glad att jag har er tjejer, längtar som tusan efter o få se er <3

Har kommit på att allt blir inte alltid som planerat...

Träffade en kille för ett tag sen, och de klickade på allt,
sen fick han nojja o backade ur,
sen när man "träffar" e mycke sagt men någon annan,
då kommer han oxå på att allt va perfekt och skulle ge vad som för o få va "vi"

och undertiden allt dehär sker saknar jag fortfarande dig F...

De bara vägrar försvinna ur huvudet,
Du och jag...
Sa ju att jag skulle ta bort våra namn vid campingen när de va över
Och ja de har de ju varit ett tag nu, så de kanske är dags...
Jag kanske inte har givit de en riktig chans att komma över dig...
Men jag e inte säker på att jag vill...
Jag trivdes bra i din famn, och jag trivs bra i våra minnen...
Och så länge jag har de, klarar jag ju mig ganska bra själv...

Jag önskar att jag kunde prata med dig som jag gjorde förut..
du lovade att du skulle finnas här, men jag vrider och vänder på mig,
och jag ser dig inte, du finns inte här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0