Helt okej!

Var som sagt på möta igår om att starta eller växa som företag, som kvinna i heby.
Det var interesant att få veta  om olika saker, och evenemang som kommer
att ta platts runt om.

Helt otroligt att dom sattsar så mycke pengar på kvinnor, och jag tycker att det är underbart!

När jag kom hem därifrån så fodrade jag hästarna, sen gick jag ut o gick en sväng!
Riktigt skönt väder.

Sen i morrse försov jag mig, vaknade 06.35 och bussen går prick 7!
Stressit o ja!  och så hade jag tappat bort nyckeln mitt i allt,
och sprang och letade efter den eftersom jag bara har en lektion på onsdagar
så va ajg tvungen att ha den om jag ska ha någonstans att va tills bussen går hem,
eftersom inte mamma har köppt någon bil.

När jag kom till pappa blev jag överaskad över hur fint han har gjort, köpt lite nytt och piffat upp stället :)

Nu ska jag lyssna på musik och kolla lite kläder på nätet, samtidigt som jag försöker komma hem på nå sätt innan kl 3!

haha aja

hejjs // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0