Hela helgen!

Okej nu har jag varit lite seg igen, så nu blir de uppdatering över de som skett :)

I torsdags mådde jag inte bra på morgonen så jag åkte inte till skolan,
sen kom jasmina över och vi red ut, och hon åkte av tt, för min ponny
hoppade rakt ut i skogen och tt undrade vad hon skulle fortsätta för,
så då slog hon på en nit, och av åkte jasmina,
sen kom vi hem och då skodde pappa tt, och jag klippte petal,
sen gick vi bort och badade dom två.

Fredag: jag va hos tandläkaren vid 11.20 sen åkte jag och mamma till uppsala och skulle kolla om man kunde få lite massage men hon hade tagit semester..
Men som tur e e hon tillbaka 1 juni, så jag kan få massage den 3 innan studenten sker den 4e :)
Sen åkte vi hem och jag smorde allt och fixade till lördagenstävling,
sen åkte jag till Jasmina och spenderade kvällen där :)
vid halv 1 cyklade vi hem, jag fick skjutsa henne på cykel med hennes feta väska,
för hon hade ingen cykel själv...
Men de tog bara 20 min så de va inte så farligt ändå...
Hem o la oss va halv 2

Sen gick vi upp vid 4a igen, gav hästarna mat och släppte ut några, sen begav vi oss till Mora för att tävla
Vilket gick bra, Petal och TT var båda nolla i L.An och TT vann :) mkt duktigt av henne
Sen i MsvAn så hade jag ett pet, tappade galoppen och hon svarade inte framåt när hon skulle..
men de gör inte så mycke hon va så otroligt fin så :)
kom precis utanför plac, och de va ingen nolla :)

När vi kom hem fixade vi hästarna, sen åkte o köpte pizza och kikade på tv hos Jasmina
MYYYYSSS :)

Idag vaknade jag ca. 2 och gick upp, så tittar jag ut, då står de en lastbil i diket
och de e massa folk utanför...

Nu väntar jag på pappsen, så vi ska åka och hämta halm i östervåla, och sen korn :)


Ska sätta mig o snacka lite me mammsen nu...

See Ya // Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0