FY skäms!

På mig :P

Fan va dålig jag är på att uppdatera,
men iaf jag har ridit Colle ett par dagar och de går bra, han är även klippt och skodd
Vi har fixat hela stallplan, och de va massa folk  här i söndags och gjorde de
Tack för hjälpen alla :)

Jag va i skolan idag, gjorde ingenting som vanligt typ..
HAr så jävla ont i min vad, och i mina magmuskler av att jag har ridit Colle...
Hoppas de blir bra tills fredag, men chansen är väll minemal...
I morrn blir de matte först i skolan, sen blir de hem och fixa alla hästar
för på torsdag bär det av till SKOGSLOTTEN
och tävla, och jag ska få träffa alla mina syskon <3
äntligen, fan va jag har saknat dom!!

Sen i skogslotten är det Marita som dömmer, kan e bli bättre?
NEJ NEJ NEJ  de kan de inte, är så jävla lycklig
vill bara att de ska bli torsdag och fredag NU NU NU :)

Om ni inte har fattat de asså, ska de bli så himla skönt att komma "hem" :)

Så jag e helt hyper :P
´
Har massa o packa i morrn och tvätta :)

LÄNGTA LÄNGTA LÄNGTA :)


Nu ska jag chilla framför tv,n och poppa poppcorn.
och så ska jag komma ihåg att stänga av plattan de glömde jag sist -_-
men men haha hände ingentin som tur va :)

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0