tandborste?

Jamen jag åkte ner me siss till affären blev o köpa saker till pastan,
så den e färdig nu ;)
Köpte även en tandborste och batterier, godis och dricka :D
när jag kom hem blev de o ta in hästarna sen tvätta de som ska me :)


I morrn blir de upp o försöka packa lite innan praktiken sen hem o ta in hästarna
sen ner till heby o hämta Jasmina så ska hon få följa med mig o mamma in till uppsala och försöka hitta nånting
att ge till Sara när vi kommer till Italien.


Nu ska jag plugga på lite om sveriges årstider eftersom jag ska snacka om de i Italien på torsdag
gud så  kul ;) haha NOOOT


Hörs i morrn när jag nu ska ha tid o sitta här :}

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0