Sluta snöa!!

Dagen har varit ganska bra, somnade runt 2 i natt efter o ha tittat på ballar av stål.
Sen vaknade jag av att Christoffer kom o väckte mig halv 9 o frågade om han fick släppa ut hästarna eller om han va tvungen att vänta på mig :P
Men ja de fick han så jag sov vidare till halv 12,
sen gick jag upp och red TT och Miss S dom va fina lite busiga av att de snöa o blåste ute
men men sånt man får ta :)
Sen blev de o ålka till Tärnsjö o kolla med mamma på ett arbete me grävaren.
Sen kom jag hem fixade hästarna och begav mig till Jasmina
och har spenderat kvällen där :)
Mycket trevligt som vanligt i hennes sällskap!

VILL ATT DE SKA SLUTA SNÖA!!
Precis när man kan börja se bar mark nej då kommer de typ 30 cm
snö till, jag blir deprimerad :(

Nu ska jag visa mamma bilderna från Italien eftersom jag inte har hunnit göra det än
och hon åker in på sjukhus i morrn...
För att sedan oppereras på tisdag... ahhh nervöst...
Men de ska nog gå bra hoppas jag :)

Har lånat 7 filmer av Jasmina å som jag ska kolla på :)
Blir nog en redan idag :)
I morrn blir de praktik -_-
Inte allt för exalterad över de men men :)

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0