RESFEBER??

Shitt jag tror jag har resfeber, de e bara typ 5 dagar kvar sen e vi påväg :S

AAAAHHH o jag har inte börjat packa inte änns börjat titta va jag ska ha med mig...
Men men hämtade passet idag iaf, och det såg bra ut,
Wow en sak fixad, och jag har fortfarande koll på flygbiljetten jag fick för över en vecka sen ;)
Jag kan väll bara säga att jag har överträffat mig själv, for once..

Förövrigt e de fortfarande ganska mycke som pågår..
Kan inte fatta att jag fortfarande saknar dig, men varje gång jag ser ditt namn,
ett fotto, eller dig så slår hjärtat så mycke fortare...

--------------------------------------------------------------------------------------------------

I never promised you a ray of light,
I never promised there'd be sunshine everyday,
I give you everything I have, the good, the bad.
Why do you put me on a pedestal,
I'm so up high that I can't see the ground below,
So help me down you've got it wrong, I don't belong there.

Ja men va bra då vet ni antar jag..

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0