Praktiken

Första dagen på praktiken gick bra :)

Gick upp vid 6 o släppte ut hästarna, sen gick jag o la mig till halv 9 igen.
Åkte till praktiken vid 9e.
Höll på o snitta blommor och bytte vatten åt dom till halv 11 typ så blev de fika.
Fikade typ i 45 min så fortsatte vi me blommorna och städade sen vid 5 i tolv
gick vi på lunch.

Sen gick jag till bussen kvart i ett.
Satt i skolan till 3 för att jag trodde att vi började 2 men nej de gjorde vi inte...
Men hade sällskap av ranta en halvtimme, sen gick jag upp till Ulla och lämnade in mitt PA
och sen satte jag och hanna oss ner i caféterian :)

Hade sen matte nån timme eller nått, börjar ju fatta lite faktiskt... haha
Sen blev de ner på stan me jonis en stund, sen när han åkte gick jag till gallerian,
där jag hittade pernilla på intersport..

Sen när jag skulle gå ner och möta pappa fick jag syn på Eve som jag inte har sett på hundra år
känns de som de va mer än trevligt :)

Sen blev de o åka hem me pappa, och nu ska jag ner och handla godis och saker till kyklingsalladen...
Fuck va jag e stressad över o åka på onsdag..

Men nu står siss utanför och väntar på mig i bilen..

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0