Okej då

Tog tag i saken och la upp bilderna på facebook, så där finns de ca 100 st
men ni ska få några o kika på här me men inte fler än 10 hihi

När vi kom till Italien på onsdagen träffade vi bara familjen och var med dom
spelade kort och kände oss allmänt hemma, iaf jag..

Sen torsdagen så åkte vi till skolan och hade våran presentation om sverige
sen efter skolan blev de in till Rom och shoppa lite :)

Fredagen åkte vi till Fara Sabina ( uppe i begen typ)
Lördagen åkte vi till någon stad och så på kvällen gick vi ut o tog nån drink

Söndagen åkte vi in till Rom men mamma i huset, och shoppade
och hörde påven snacka :)
sen spelade vi kort på kvällen och åt med familjen

måndag morgon åkte vi in o träffade lärarna i Rom och hade våra guidningar
sen blev de lite shopping och sen en drink ute
Snacka om att man hade ont i fötterna och fortfarande har...

Men men jag köpte:
Studentklänning
en sommarklänning me blommor på
sen en klänning till
haremsbyxa
En hatt
Jacka
väska
Perfym
halsband
Ring
Linne
Ögonskugga
Vykort
två t-shirtar
sen lite småkrams :D

Jag o Sara <3
Sara o jag :D

Alla
Alla


Alla


lördagkväll :)


Fontana di trevi





NU e jag trött o ska sova tror jag :)

See Ya // Linn



Saknar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0