Oj då!

Va ett tag sen jag skrev ser jag :)

I fredags va jag i ridhuset på kvällen och red och badade TT och S
Dom var jätte fina :)
Sen kom jag hem och hälsade på mammn som hade kommit hem,
sen somnade jag inprincip dirr på soffan...
Igår blev de o gå upp lite innan 6 och åka till Hamre och tävla.
Typ helt i onödan, eftersom de inte spelade någon roll att jag va nolla i förklassen,
för att de bedöms på tidigare resultat till Eliten,
och TT har stannat två ggr förra året, i MSV A!!

Men båda två va fina iaf o de e jag nöjd med båda var nolla :)
Sen åkte vi hem och tog de lugnt :)

Men nu vet jag iaf att jag inte behöver planera efter Eliten :)

Tack Jasmina för att du finns där, du e helt underbar <3


Sen på tal om något helt annat så fattar jag inte va du tänker med...
Seriöst?
Dra åt helvete du e en person jag aldrig mer vill snacka med!!

Nu ska jag se på tv och se vad som händer idag..


See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0