Kommer inte ihåg..

Kommer på mig själv då jag så ofta tänker på dig....
Kommer ihåg alla de stunder vi hade tillsammans..
All tid jag spenderade med dig..
Jag tror dock jag har förträngt de dåliga med våran relation...
För jag kommer bara ihåg de ljusa punkterna...

Jag kommer ihåg första gången jag såg dig...
Men jag kommer inte ihåg sista...
Jag kommer ihåg första gången jag hörde din röst...
Men jag kommer inte ihåg när jag hörde den senast....
Jag kommer ihåg första gången jag kände din hud nudda min...
Men jag kommer inte ihåg känslan...

Jag tror jag håller på att tappa greppet om dig..
De grepp du släppte för så länge sen...
Som jag har hålt kvar vid så länge..
Och inte är redo att släppa riktigt än...

Hur kan man inte vilja förlora någonting som redan är förlorat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0