Gävle

Jahopp igår va man i Gävle me mamma o siss de va väll trevligt.
Kul o köra bil iaf, de kanske va den trevligaste och  roligaste biten på resan.
Kom iaf hem vid 9e i morse, så gick jag och la mig igen,
och vaknade vid 3? haha skönt va de iaf :)
Sen har jag mest legat och degat på soffan,
har kollat gray's anatomy för de missade jag i onsdags,
sen kollade vi lite gossip girls och avslutade med blåsningen :D


I morrn blir de praktik från halv 10 till halv två,
på blom och begravningsbyån i heby :)
vilken tur att jag skrev de för de påminde mig om att jag måste kolla buss
eftersom jag har matte i skolan i morrn från 14-16 :)
Gud va roligt me matte i 2 timmar :D

Sen blir de hem o packa fan de e bara två dygn tills vi åker
GALET eller?

Nu blir de o kolla lite på tv!


See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0