Fy fan assssså

Oj oj oj
Nu e denna dag snart slut o ja de e så skönt!!!
Gick upp o släppte hästarna igen kl 6 in o sov till kvart i 9 :D
åkte till praktiken, och glömde ta på mig strumpbyxor så höll på o frysa ihjäl
eftersom Bo-Göran hade dörren öppen hela dagen -_-
Men men, sorterade lite räkningar och kollade lite hur dom skrev boupptäckningar etc..
Va även och växlade lite pengar.
Sen blev de hem me siss kl 4a, tog in hästarna, packade de största..
Sen blev de hämta Jasmina och åka till uppsala med mamma :D

Åkte till IKEA och skulle köpa en dalahäst tänkte jag men nej nej..
Frågade en tjej om dom hade dalahästar?
Svar: Öhm va menar du då riktiga eller typ..?
Jag: ja du vet sånna fär små saker -_-
Hon: nej nej de har vi inte haft på läng...

Vadå vafan finns de riktiga dalahästar? :O haha

Så de blev o åka till Donken ist, höll på o garva ihjäl mig när jag skulle beställa åt mamma o jasmina
och jag vet inte riktigt vaf jag skrattade åt ;) haha

Blev iaf o åka till gränby efter de o försöka hitta nått, så de fick bli en skål som de står
LÖRDAGSGODIS på tycker de e  svenskt ;) haha o sen lite smått i

Sen blev de hem o packa de sista, och har nu skrivit lite om klimatet i sverige och årstiderna
som jag ska snacka om i aulan i Italien på torsdag :)

Nu ska jag titta på CSI en liten stund sen blir de o sova...
Ska ju upp vid 4a
får se om jag hinner skriva nå i morrn när jag vaknar, annars får vi se när de blir..
och då får ni ha de så bra allesammans :D
De ska jag ha ;D hahaha

See Ya // Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0