7 dagar

7 dagar kvar tills vi lämnar det kalla, trista och tråkiga Sverige.
Snö, Snö, Snö var man än kollar så är de snö, och mycket av det.

Jag är ganska stolt över mig själv för igår hade jag så mycket självdisciplin att jag satte mig och skrev min PA raport, så nu är jag färdig med allt som har med det att göra inprincip.

Idag har det inte hänt mycket alls, vaknade av att mamma ropade på mig ute, blev livrädd och kastade mig ner från sängen.. Tur jag itne slog mig, haha.
Blev jätteglad på dagen då jag fick ett sms från ABC-Gruppen att jag hade saker och hämta i Heby
Så kommer man ner och ska hämta dom, vilken besvikelse det var bara skorna...
Kom hem med dom o mormor frågar va fan jag ska ha alla skor till som jag köper :P

Red Miss S och TT me, dom var pigga men fina :)

Jasmina kom hem idag från Halmstad med, de tyckte jag var bra har saknat henne så :)
Ska åka och våldgästa henne på torsdag,
sen på lördag ska mamma tydligen på fest i Gävle, och hon vill att jag ska åka med, och då ska jag ha me Jasmina :)



Förövrigt spelar mina tankar mig extremt stora spratt jusst nu...
Vet inte om du kommer ihåg...
Eller om du äns läser de här men..

"Man ser tillbaka och saknar"
"Man ser framåt och hoppas"
"Aldrig blir man nöjd"


Just when I had you off my head
Youre voice comes thrashing wildly through
My quiet bed...


See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0