01.30

Nu har jag tittat på Baksmällan och sommar med göran
två riktigt bra filmer :)

O nu kanske de e dags o sova oxå ja...
Drygt när man har vänt på dygnet, men dags o vända tillbaka de kanske så man orkar till
praktiken på måndag :)

hmm... när jag tänker va jag ska skriva på bloggen poppar de upp 1000 saker i huvudet,
men när jag väl sitter här och ska skriva, så blir de tomt
fast de e ganska bra att huvudet blir tomt någon gång, för de senaste
dagarna/veckorna/månaderna
har de bara snurrat runt runt i mitt huvud...
Dels av "turbulenten" hemma, och att jag snart åker till Italien,
Och dels för att jag saknar den där personen så extremt mycket när jag är hemma och inte
gör någonting alls.
Då när alla minnen poppar upp på vad vi hade och vad vi kunde ha fått,
och vad vi nu aldrig kommer att få...

Kan man säga att de är så att det inte kunde suga mer?
Kanske är det ända possitiva sättet att se på situationen nu att tänka framåt på
Italien och studenten som närmar sig med skrämmande steg..
Nog för att det ska bli roligt men va händer sen då?`
När man inte har det där "trygga" att gå till längre ( ja jag syfftar på skolan )
Nog för att det ganska mycket suger att behöva gå dit så är det ju ändå en trygghet att man vet vad som väntat en varje dag, för det är väll det skolan kan ge?
En slags trygghet?

haha aa nu kom de lite ur huvudet som ni fick tänka på om ni känner för de ;)

Nu ska jag sova höres i morrn om man nu vaknar haha


See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0