Tre flugor i en smäll!

Så i torsdags blev de skolan sen ner till stan och klippte mig, blev helt ok.
Sen blev de kasta i sig en pizza med Jonis, och sen springa tillbaka till skolan och "gå på " mötet angående Italien resan :)
Igår åkte jag till skolan kl halv 9 eftersom Ulla var så snäll och sa att jag skulle göra provet kl 9 på morgonen när jag börjar kl halv 1, jävla fitta..
Men jag tog tillfället i akt och snackade me Rikard så jag gjorde ett svenska prov kl 11 och sen satte jag mig och jobbade med PA i nån timme så jag slog tre flugor i en smäll :)
När jag kom hem åkte jag med far och hämtade halm sen hem och tog in hästarna.
Sen blev de till affären med siss och köpa popppcorn MUMMMS :)
Somnade tidigt runt halv 11 orkade inte vara vaken ;)
Men de va skönt :)

Ikväll händer inte mycke alls, skulle åkt till heby men jasmina va tvungen o ta en tripp till Halmstad så då sket jag i det orkar inte gå själv ;) hihi


Aja See Ya // Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0