Ny dator av pappa :)

Helgen har varit helt okej, har inte hänt allt för mycke..
Glömde säga att jag fick ett par skor av far i fredags, sen fixade jag även praktik plats
på blomster och begravningsbyrån i heby :) SOOFFTT
Igår va jag hemma hela dagen och färgade håret på mamma, sen fick hon äran att färga mitt.
De blev brunt med svarta sligor lite här och där.
Sen skulle jag varit hemma och kikat på film på kvällen men ångrade mig,
och åkte ner till Heby på fest iaf :)
Kom hem vid typ 12 och gick och sov.
Mådde helt okej i morse fast jag vaknade runt 6 första gången,
men gick inte upp förens vid halv 11.
När jag gick upp märkte jag att de droppade in vatten vid ett av mina fönster,
så om jag har tur så e hela isoleringen på ena sidan i stugan dyngsur :)
Ja men gud va kul.
Har legat inne med mamma hela dagen och tittat på tv och sovit va ganska skönt.
Känns som jag håller på att bli sjuk, hoppas inte....
Pappa åkte in till uppsala på eftermiddagen och vid halv 8 kom han hem med en ny dator åt mig :)
Fett skönt, så funkar trådlösa internet på den me, så nu kan jag ha dator i stugan,
och behöver inte va inne hela kvällarna utan kan ha min dator och tv där ute :)

Nu tittar jag på Wallander och ska poppa poppcorn och dricka safft, för annars kommer ni
dö av att läsa allt de här om jag fortsätter ;)

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0