Håller tummarna!

Blev skolan idag, men inte första lektionen orkade inte me tjur Ulla.
Hade iaf naturkunskap och matte.
Hämtade även studenmössan otroligt vacker :*
Efter skolan blev de till polisen o göra pass, så får de i början på nästa vecka,
Wow en vecka till godo Linn innan avresan ;) haha
Sen blev de till heby o där åt jag kinamat med siss mumms
Handlade godis oxå sen blev de o åka hem till Jasmina :D alltid lika trevligt
Längtar som bara den till lördag då ska vi parta =)


Håller tummarna för dig inatt mamma, att allt går bra.
Om det inte gör det vet jag nämligen inte vad jag gör... <3

Men de måste gå bra :)


See Ya // Linn


Kommentarer
Postat av: Linn

Det vet du- jag kommer allid vara där!

2010-03-01 @ 17:50:46
URL: http://linnweijmar.blogg.se/
Postat av: Linn

Det vet du att -jag alltid kommer att finnas här !

2010-03-01 @ 17:52:26
URL: http://linnweijmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0