fribiljet mot himlen?

Gick ganska bra i skolan idag, dryg dag men bra ändå.
Började med religion, sen data med Ulla- Karin ;) och den stackaren fick vi och börja gråta,
så hon gick ut från klassrummet, men men sånt som händer när man har HP07!!

Sen hade vi turism, de va kul snackade o planerade Italien resan aaaah de e bara 3 veckor och då är vi där… :)

Sen blev de lektion med Ulla-Karin igen, då hade hon lugnat ner sig lite och vi var snällare,
men jag gick lite tidigare, de va hon väll inte så glad över men de e hennes problem
va ju klar med hela boken så tänker inte sitta o göra ingenting ;)

Åkte till Heby och fick skjuts av Jasmina hem, fast de va inte hon som körde.
Men snart hoppas jag att det är de, snart har hon uppskrivning nämligen, eller ja ”snart”.

När jag kom hem somnade jag, riktigt skönt och vaknade typ för en timme sen.
I morrn har vi prov i Arbetsmiljö inte så kul typ 2000 frågor har idioten sagt att vi ska ha me på provet..
Men ja ja, de blir plugga i skolan i morrn, ska ju ändå sitta där två timmar innan första lektion.
Eftersom siss har tagit mammas bil till linköping, så de e ju bara gå upp o ta solbussen kl. 7 ;)

BTW så fick jag VG på religions provet, de va jag nöjd med! Blir nog ett VG i slutbetyg i det ämnet skulle jag tro!


----------------------------------------------------------------------------------------- 

jag hoppas det ser ut som att jag vet
fast jag har faktiskt ingen aning
och du viker mina knän

jag svarar på ett språk jag inte kan
och kommer undan med en varning
nu skulle jag inte säga nej
till en fribiljett mot himlen

See Ya // Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0