Dagen

Skolan gick ganska bra, gjorde om ett Matte B prov för tredje gången men tror att jag klarade det idag!!
Efter skolan blev de hem o rida TT och Miss S dom va super fina.
Sen blev de lite tv och sen ett bad me min nya mysiga "lampa" jag fick av mamma idag.
Hon visste vad som behövdes för att göra livet lite ljusare om man säger så...
Nu blir de o titta färdigt på House sen sova. Ska försöka att inte försova mig i morrn...
Men vem vet tredje gången gillt kanske...
Men jag ska till skolan iaf, för Pihlis har lovat att göra vågen och äta två mackor samtidigt om jag kommer på lektionen... kanske för att jag inte är där allt för ofta  -_-



Sov gott // Linn



Kommentarer
Postat av: Sara Eriksson

Sån har jag å Oscar också=D

Puss!

2010-02-18 @ 22:39:47
Postat av: Linn

Där ser man ;) mysilimys =)<3

2010-02-19 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0