Bra start på dagen...

Okej, dagen började bra.. NOT  försov mig idag också, fan inte bra asså...
Så när jag kommer till kylen så har far min tagit min yogurt så jag fick ingen frukost, så humöret e inte på topp...
Sen gick jag o väckte siss iaf så hon körde mig till skolan så jag kom bara 4 min sen
Något som var bra!
Så kommer man till skolan då börjar dom tjata om praktik plats igen, så jävla drygt kan dom inte bara fatta att man inte vill ha praktik… Att man vill vara i skolan och jobba ist eftersom de e sista terminen nu. Men nej man ska absolut ut på jävla praktik… Fan dom kan väll gå ut o gratis jobba… Men men de e väll bara bita ihop o försöka skaffa den där jävla praktik platsen, och så måste man göra klart PA arbetet eftersom raporten ska in innan lovet. För övrigt e de två veckor kvar till LOV behöver jag ens säga att de e mer än skönt!

Ne om man ska jobba lite kanske...

See Ya // Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0