Okej... Försöka igen då :)

Haha ja de va ju minst sagt ett tag sen jag skrev, typ några månader...
Men nu så ska de bli bättring, nu har jag "ro" ;) haha

Jag har tagit studenten, och är äntligen klar med skolan för nu iaf.
Jag har tagit körkort, skönt som fan och kunna åka var man vill när man vill!
I sommar har jag även varit nere i linköping två gånger och träffat brudarna.
Jag bara älskar att vara med dom!
Sen har de väll inte hänt sådär jätte mycke egentligen,
De var karneval förra helgen och träffade massa folk som man inte har sett på länge!
I helgen är de utgång på hottan :)

Nu ska jagta mig lite och äta, sen åka och träna innebandy me girlsen i gåvan :)

See Ya// Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0