Hejsvejs ;)

Halloj, Sitter i soffan och kollar på one tree hill
Finns de nå bättre program? ;)
hihi
I morse gick jag upp kl halv 9 och gick till tandläkaren med miss s
hon va så duktig så :)
Sen hem och red TT och Gul, och dom va fina som vanligt! Love Them!!
Åt lite lunch, sen softa på soffan,
Nu körde jag mamma till stan för en stund sen, och pappa ska byta blad på min klubba!
När jag har tittat klart på OTH ska jag åka till heby och slänga lite saker,
Sen hem och äta och byta om, och så ska jag hämta maria och åka och spela lite fotboll :)
De va ett tag sen, men kul ska de bli!!
Trött som ett as är jag oxå, så blir att sova tidigt ikväll tror jag iaf!!

Va ju och tränade innebandy igår oxå, andrta gången xD
Men de gick faktiskt helt okej,
Roligt va de, så de blir det att fortsätta spela!
Nästa helg är de ju träningsläger! Längtar!! :)

Nu ska jag kolla sista kvarten på OTH sen fixa allt de där som jag sa!

Love Ya// Linn



Btw Stop Fucking With My Head!
It Hurts Me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0