halloj!

Va ett par dagar sen igen opps!!
I torsdags skulle jag ha spelat fotboll men de va för några så de blev ingen.
I fredags va jag en stund med hanna och frida och elin!
Mycket trevligt, sen åkte jag till sala och sov där :)

Igår va jag ute och red sen sprang en stund, innan jag åkte till sala
och till jasmina och partade, snacka om att vi skrev historia igårkväll.
Träffade en massa folk, och de rörde upp massa gamla känlor...
Men allt slutade bra iaf för mig :)
I morse va jag skapligt jävla bakis, men de har gått över nu!

Nu ligger jag och kollar på Irene huss eller va fan de heter :)
Ska poppa poppcorn i nästa reklam :)
I morrn ska inte mamma vara hemma så jag är själv hela dagen..
På kvällen sk jag träna innebandy igen, äntligen!
Tycker verkligen om mitt liv just nu, mycket träning och tid för mig, mig, mig :D



Hmm, jag lyckades just summera 3 dagar på bara några rader :P

Btw, i morgon börjar mitt nya liv!
Jag ska äta sunt, träna i mängder och inte hålla på me nått annat
hihi :)

Nej nu börjar Irene snacka på tv igen, så ska kolla på de :)

Hörs i morrn // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0