trött på mig själv..

Så jävla trött på mig själv jusst nu...
Kan inte fatta att jag låter vissa saker påverka mig fortfarande...

Du säger att du vill va min vän, men vet du någonting som
händer i mitt liv just nu?
Vet du någonting som pågår?
Någonting som hänt mig den senaste tiden?

Kom inte o säg att jag tycker synd om mig själv...
Och kom inte o säg att jag ska göra någonting du inte gör själv...
Jag klandrar dig inte för att du inte vet,
man tror på det man hör,
o jag skiter i vilket...
Men kom inte och säg att du e min vän när du inte vet vad som pågår
runtomkring mig...

För då har du ingen rätt att dömma..

För jag mår skit, och jag säger inte att du ska förstå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0