Snart slut på lovet

Torsdag idag då, nu e de bara helgen kvar sen e de skola igen,
Idag har jag inte fått någonting gjort, förutom ridit och varit och hälsat på mamma
på sjukan, hoppas hon får komma hem snart,
nu e hon iaf i Uppsala ist för Norrland...

Fan inte lång tid kvar till skolan är slut...
har lite panik över att de snart är över...
Suck, ska bli drygt o lämna alla, o att alla går åt olika håll :(
Men nu ska man se de positivt... haha

I morrn blir de upp o rida, sen ska jag försöka få lite ordning i stugan,
typ sätta upp några hyllor o så tänkte jag :)
kanske tvätta lite och hänga in all tvättad tvätt :P
Fuck va jobbigt de lät ;P

haha men sen på kvällen ska jag iaf till heby och kika på film me
Engberg och Ranta, ska bli trevligt va väldigt länge sen sist :)

Btw så har Ranta uppkörning i morrn så Lycka till till honom.
Nu ska jag kika på
Jims Värld sen ska jag sova, så jag orkar vara vaken i morrn på dagen :P


Hade varit trevligt om du hade kommit förbi och tagit en fika på lovet..
Du vet vem du e...
Men men, vi kanske kan komma att komma tillbaka till vänskapen vi hade någon
gång i framtiden
Jag hoppas det iaf, vet inte ens om du läser, förmodligen inte, men iaf..
Saknar din vänskap...


See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0