Skola!

Okej så igår började skolan igen, det var väll helt okej, först hade vi idioten i Samhäll,
han malde på som vanligt, sen hade vi idrott
då dansade vi de va ganska kul faktiskt, sen blev de svenska
då satt vi bara o läste och sen kollade vi på nån franska film :P

Sen gick vi till bussen och åkte till heby
och i väntan på bussen hem gick jag och tog en glass, mumms
Sen blev de hem en snabbis och vända sen åkte jag till skolan med pappa och
hade möte om att dom från Italien kommer i morrn :)
Sen hem och la mig i soffan och somnade vid halv 7 och vaknade vid halv 7 i morrse
vilket var extremt skönt.
Internet hemma funkar inte de e nå fel :P inte kul :(
Nu e de skolan ige, tråkigt som vanligt men har bara två lektioner kvar sen slutar jag
Nu ska jag kila iväg på Naturkunskap, sen har jag matte :)


See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0