så förvirrande...

Kan inte förklara i detalj, men i de stora hela,och de e väll mer menat till en person
som inte läser bloggen men iaf...
måste ju snacka me någon o de blir väll datorn...

Förstår mig inte på dig...
Ena veckan snackar vi inte alls, och sen åker du förbi mitt hus "mitt i natten"
kanske är att överdriva...
när jag vill hitta på något med dig då är det för långt att åka hit...
Men när du vet att jag itne är hemma, då kan du åka hit?
Förstår itnevad du har här att göra...
Du bara river upp, du har släppt, ge mig en chans att göra det...
Jag säger inte att jag vill, men det är dags nu,
men de kommer ju aldrig gå om jag inte får en chans...
Även om hjärtat håller kvar, så måste man ju tänka med huvudet,
och de e de jag försöker,
Men va håller du på med?
Va gör du här?
Du vet att jag inte är hemma och du har inte varit här på månader,
men då åker du hit?

Menar inte att vara hård, men du gav upp mig...
Du vill inte ha mig, men åker förbi mitt hus?
Jag förstår bar ainte varför...

Men de gör väll itne du heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0