LöRdAg!

Igår blev de som sagt film hos engberg, så va de så kallt ute,
så jag ville inte åka moppe hem mitt i natten,
Så de blev så att jag sov där :)
Blev trångt och mysigt emellan engberg och ranta i hans säng haha
vi somnade väll inte förens vid 5-halv 6 kanske :)
Sen ringde klockan vid halv 8 eftersom jag va tvungen att åka vid halv 9 för att släppa ut hästarna,
men så kom ranta på att de inte gick nån buss från sala och han hade inte någon som kunde hämta, 
så han fick åka med mig hem, svin kallt, mot vind och regn...
tog 30 min ist för 15 hem ;) haha
sov nån timme när jag kom hem, sen lagade jag kycklinggryta,
blev mycket bra men starkt :)

Nu har Pierre varit här och fikat med mamma och lämnat Chippen
som mamma skulle vara hundvakt åt kommande vecka
men eftersom hon ligger på sjukhus så får jag ta hand om honom,
men de gör mig inget han e så mysig så :)

Nu ska vi åka och lämna mamma på sjukan, för hon fick komma hem igår tills idag,
och så ska jag och pappa åka och köpa 3 nya hyllor åt mig på IKEA
så jag kan fixa lite i morrn :)


Men nu ska jag ta in hästarna och sen åka

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0