Long time no seeeeen ;D

Oppps va ett tag sen jag skrev ser jag...
Sorry för de har haft lite fullt upp typ :)
I veckan har de mest varit ganska lugn,
va skapligt skönt att bli sjölv när dom åkte tillbaka till Italien...
Fast ofc. va de ju tråkigt oxå...
I fredags va jag me några polare i sala, de va trevligt som vanligt.
Sen fick Sofi köra hem mig på lördagsmorgonen.
Sen igår på dagen va jag ute och städade hela dagen,
så idag ska jag kratta upp de sista som har kommit fram när
snön försvann ;)

Idag har jag inte gjort mycket alls, så får se vad kvällen bjuder på
i morrnbitti ska jag till sala och städa lite för de han jag inte
igår morse  :)


See Ya // Linn


Kommentarer
Postat av: Miiina <3

tack älskling för en rolig kväll =)<3

2010-04-26 @ 18:42:53
URL: http://jasminajohanssonlindqvist.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0