kul :)

Ska skriva två inlägg idag de ena e om min dag o de andra har inte med det att göra..

Va i skolan och första lektionen var helt ovärd, sen stack jag på idroten
och då blev de badminton med ranta :)

sen lunch [ fil ]
sen svenska inte så värt,
så åkte jag hem själv sen, för bengan var i västerås med alla från italien,
när jag kom hem somnade jag dirr...
så kom pappa hit och hämtade mig runt halv 7 och så körde jag till sala
och så spelade jag, karin, jonis, viktoria, matilda, sara, jesica, sofia och simone
biljard.
det var trevligt :)
sen kom pappa o hämtade mig vid 10 och körde hem mig och jess :)

nu ligger jag som vanligt i sängen och ska snart sova,
skola i morrn, och sista dagen dom är här
även om man kanske är irriterad över vissa saker är det tråkigt att dom åker :(

men men nu ska jag skriva de andra inlägget :P haha

hörs snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0