Insett fakta...

Okej jag har nu insett att jag har lite dåligt med tid, och att jag e dålig på att uppdatera bloggen...
men men ska försöka bli bättre :)

Har mest ridit hela veckan, och igår va jag till sjukan
och fixade lite
idag hade vi matte i skolan från kl. 8-9 sen åkte jag hem..
sen har jag varit hemma och ridit och sov även en stund,

Nu har jag ett stort problem, att mina stövlar e pajj
och dradkedjan tar två veckor innan den är färdig...
Så nu har jag inga till tävlingen i helgen...
och pappa e ju som han är och tror att vi ska hinna in i morrn
eller på fredag.

Men han e ju som sagt som han e. Så får väll änns se om man kommer till start i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0