Idag kommer dom

Igår hade jag matte o natur vilket gick bra,
sen åkte jag hem och städade stugan o fixade så hon kan sova där :)
Sen kom jasmina och red med mig vilket var roligt
TT loved it, hon brallade och levde loppan ;) haha men Jasmina höll i sig
Sen åkte vi hem till henne och grillade och åt gott,
kikade lite på tv sen åkte jag hem vid 10 och kollade lite på tv sen somnade jag runt 1.

I morrse gick jag upp och gav pappa frukost på sängen för han fyller ju idag :)
sen åkte jag me honom till skolan, hade en lektion och åkte sen till heby
och köpte en bukett blommor åt honom
nu e jag hemma och gör ingenting, funderar på o gå o sova en timme :)

blir nog så
sen blir de o hämta Jess och dom i skolan :)


See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0