Hemma igen :)

Uppdatering från helgen..
I fredags när jag va hos Jasmina så lyckades vi få tag i en biljett åt mig,
så jag kunde hänga me dom på kryssningen.

Så  på lördag morgon ringde Anette och kollade att allt gick
eftersom de tydligen e 18 på Galaxy, men men de gick så bra ändå!
Så jag gick upp halv 12 o packade och duschade.
Vid 1 åkte jag till Jasmina men dom hade inte kommit hem så jag
satte mig o solade ;D

Vi åt lite mat, sen vid 3 begav vi oss till Adams föräldrar,
eftersom hans far skulle köra oss till båten.

Sen blev de kryssning:
Mat, Fest och kul i massor :)
Vi va i diskot till halv 6, sen vid 6 blev de frukost.
Sen vid halv 8 sängdags, och upp igen vid halv 12 :)

Åt lite mat, sen ner till Spat, mycket kallt i poolen, och tvp små barn höll på o typ drunkna...
Sen upp till taxfreen o handla lite, sen spelade vi kort och chillade tills vi skulle stiga av

Sen när vi kom hem igår hyrde vi två filmer, och såg på dom hos Jasmina
Sen somnade vi ;D

Vaknade vid 10 i morrse av att Adam satte på tv'n sen vid halv 11 kom Jasmina upp
o sa att hon va hungrig och lagade korvstroganoff ;D

Nu e jag hemma o ska bara ta de lugnt :)

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0