happ..

Nu e de bestämt att dom åker hem på onsdag kl 09.10 från sala station..
Va på möte idag som beslutade det :)
Så de blir att åka tåg för dom hem och dom kommer till Rom på fredag runt 19..
Stackarna och åka tåg i 2 och 1/2 dygn :P

På eftermiddagen kom Jasmina och Adam hit, så jag o
Miiina stack ut o busade barbacka på TT och S :)
Sen när vi kom tillbaka stod Adam o pappa o grillade flinta
så åt vi det MUMMMS
Sen blev de hjälpa pappa på kvällen och sen fodra i heby
och nu ligger jag här i min stora säng
o ska snart sova...
Längtar inte tills i morrn, då har vi "minister för en dag"
från 8-12 men som tur i oturen måste jag va me på idroten..
blir väll dock inte för kul då inte min klass eller ECI är med...
men men..

Nu ska jag snart sova

längtar till fredag, då de blir lite grillning i Sala me nån god cider,
bara o komma

Se Yaa // Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0