Filmtajmade!

Igår va vi först i gruvan en stund, eller ja jag o jonis va bara där och åt
sen gick vi till skolan och gjorde ett matte prov
som jag med störe än största sanolikhet failade på...
men men skit samma
sen gick vi på stan en stund tsm : Jag, Jonis, Victoria, Sara, Jessica och Simone
Sen åkte vi till gåvan och köpte godis och hyrde film
Sen kom Jasmina och adam och så åt vi pizza me dom i gåvan
Åkte sedan hem med dom till oss och kollade på filmerna,
och sen gick vi o sov vid ca 1,
sen i morrse ringde kl halv 8a.
blev lite "komlipkationet" med Italienarna, men de fixade sig iaf
Blev Sthml hela dagen, köpte en kavaj till studenten
sen åkte vi hem och nu sitter jag här, och vi ska snart äta
efter det blir det att åka till Jasmina och kika på film :)

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0