?

Blev som sagt uppsala med pappa och mamma,
först åkte vi till IKEA där jag fick tre hyllor av min far :)
sen åkte vi till sjukhuset och lämnade mamma eftersom hon fick komma hem
på "permission" i ett dygn från igår till idag :)
Blev en korv på statoil på vägen därifrån,
påvägen hem kastade jag mig av i farten hos Jasmina och Adam,
vilket var trevligt som alltid,
vi kikade på tv och tog de bara allmänt chill :)

Nu ligger jag i sängen med Chippen bredvid mig och datorn i knät :)

Så nu ska jag lägga mig och mysa med honom och kika lite på tv
så jag orkar upp o göra någon nytta i morrn
nu har jag nämligen skjutit på o fixa stugan hela veckan, och nu har jag fått hyllorna så kan inte låta de va längre ;)
Har lite små panik över att de e skola i övermorrn, undrar om jag har massa plugg jag borde ha gjort...
Men de lär ju märkas ;) haha

Men men som sagt TV nu :)

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0