Bowling :)

Hejj hopp :)

Dagen började med att pappa ringde mig 07.20  vilket i mitt huvud var 08.20
så jag kastade mig upp ur sängen o ut till hästarna
när jag väl höll på me dom, gick alarmet på min tele...
Fuck en timme tidigare uppe än jag behövde...
aja men nu blev de gott om tid :)

Sen in och fixa lite sen ner till tandläkaren, vilket var helt i onödan...
Tog två minuter sen va jag klar :P
Känder ju värt... sen hem igen..
Bytta om o fixade färdigt mig och åt lite, sen kom Jasmina o C.o. o hämtade mig.
Då begav vi oss in till Uppsala för lite shopping,
blev bla. En skjorta, skor, linne o en bikini :)

Sen blev de hem, o red en häst me Jasmina, sen till Jasmina o chillade lite där
Sen blev de heby pizzan, o kolla på lite hockey och mat.
Sen fika hos Adams far och ytterligare lite hockey ;)

Efter det begav vi oss till sala och bowlade,
behöver ju inte dra resultatet ;)
haha kommer inte ihåg sist jag bowlade, men de gick inte jätte sämst iaf ;)

sen kollade vi på lite hoppning hos Jasmina och sen hem o nu sitter jag här

:)

See Ya // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0